F1-es modelljeim

Így áll most a gyűjteményem 2024-ben

2024. március 02. - A Gyűjtő

Legutóbb három és fél éve adtam helyzetjelentést arról, hogyan is áll a Forma-1-es modellautó gyűjteményem. Úgy éreztem, hogy eljött az ideje annak, hogy ismét megmutassam a kollekciómat, valamint beszámoljak a blogon történt változásokról és a tervezett bejegyzésekről.

bejegyze_shez-ke_p.jpg

Az elmúlt években elég sok minden történt velem. Munkahelyet váltottam és új városba költöztem, ami azzal járt, hogy az egész gyűjteményemet magammal vittem, ami nem volt egy egyszerű tornamutatvány. Az egyik legnehezebb része az volt, hogy mivel nem igazán tudtam a nehéz és törékeny vitrinjeimet magammal vinni, ezért szükségem volt új tárolószekrényekre, amiket sikerült is beszereznem, így most egy darabig le tudtam a helyhiány problémát, ami az egyik legnagyobb fejtörést szokta nálam okozni.

Sajnos történt egy szomorú esemény is. A Pit Lane Modelshop február végén végleg bezárt. Nem akarok hosszan értekezni erről, de engem eléggé érzékenyen érintett a dolog, mind vásárlói, mind közreműködői szempontból is. Szomorú, hogy egy ilyen projekt nem tudott hosszú távon életképes maradni. Főleg amikor látom, hogy mennyi kókler, gagyi, értéket nem teremtő dologba tolják bele a pénzt és nagyon elkeserítő látni, hogy egy színvonalas vállalkozásra viszont nincs szükség kis hazánkban. Szerintem a hazai gyűjtők nagy részének eléggé nagy érvágást jelent, hogy ez a webshop lekerült a térképről. Sajnos ez van.

Az elmúlt időben kétszer is műtöttek, ami azzal járt, hogy sokat kellett lábadoznom. Viszont ezt az időt próbáltam hasznosan eltölteni és úgy döntöttem, hogy a kissé elhanyagolt blogomba fektettem az energiáimat. Több bejegyzés is van most betárazva, szóval a szokásos toyphotography képgalériák mellett is lesznek majd érdekes olvasmányok a blogomon. Többek között újra meginterjúvolok néhány gyűjtőtársamat, de hogy kiket? Az egyelőre legyen meglepetés. Emellett bár elég korlátozottak a lehetőségeim, de igyekeztem egy kis vérfrissítést végrehajtani a blog kinézetével kapcsolatban. Nem akartam óriási változásokat végrehajtani, inkább csak apróbb ráncfelvarrásokat. Lássuk is mikről van szó:

  • Lecseréltem a blog fejlécét
  • Bővült és kicserélődött a jobb oldali menü
  • A galériában most már megtaláljátok az összes eddigi Toy photography képemet
  • Lett egy olyan menüpont, hogy "Egyéb cikkeim". Itt elsősorban azokat az írásaimat szedtem egy csokorba, amik külsős oldalakon jelentek meg. Viszont vannak olyan írások, amik olyan oldalakon vannak, amik már nem elérhetőek, így azokat átköltöztettem a blogomra.
  • Egyelőre külön oldalként eléritek, de nem soká egy olyan menüpont is lesz, hogy "Vendégposzt". Igaz, nem sokan írtak rajtam kívül a blogomra, de szerettem volna a megszűnt Pit Lane Modelshop oldaláról átmenteni Dénes írásait, mert úgy éreztem, hogy nagy kár lenne, ha azok a modellautókkal kapcsolatos írások elvesznének.

De a legnagyobb durranás "A gyűjteményem" című menüpont lett, amit az éles szeműek valószínűleg már napokkal ezelőtt kiszúrtak az oldalon. Ezúttal nem csak annyi történt, hogy lefotóztam a vitrinekben a modellautóimat, hanem mindegyiket elővettem és egyessével egy semleges fehér háttér előtt lefotóztam. Mit ne mondjak? Nem kis munka volt vele, de a lábadozásom ideje alatt kitelt az időmből. Azért is örülök, hogy sikerült ezt megcsinálnom, mert végre mindegyik autómról van képem és most már ilyen katalógusszerűen is meg lehet őket nézegetni. A képre kattintva megtudjátok nyitni az oldalt. A galériát folyamatosan bővíteni fogom, ahogy új szerzeményt tudok be a gyűjteményembe. Nos, nincs más hátra, minthogy jó nézelődést kívánjak nektek!

img_20240129_225949.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://f1modelljeim.blog.hu/api/trackback/id/tr1818343119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása