Volt már néhány modellautó átalakításom, de most egy minden eddiginél nehezebb kihívással kerültem szembe. |
René Arnoux 1983-as Ferrari-ját még nem adták ki pilótásan, ezért csináltam egyet magamnak. |
1986-os Ferrarit nem egyszerű dolog beszerezni, átalakítani pedig még kevésbé. A végeredmény viszont mindenért kárpótol. |
David Coulthard autója, amivel először szerzett pole pozíciót. A matricázáson túl most kereket is kellett cserélni. |
Egy Atlas gyártmányú 1987-es Ferrari. Mesélek kicsit a gyártóról, az átalakításról és, hogy mit csináltam volna másképp. |
Ez a Hot Wheels Elite modell önmagában is gyönyörű, de lehet ezt még fokozni. Felmatricáztam és pilótát tettem bele. |
Michael Schumacher első Benettonját sosem adta ki egyik neves gyártó sem pilótásan. Én viszont megcsináltam magamnak. |
Az F93A-nál szinte minden rosszul alakult és minden elromlott, ami elromolhatott, de végül csak megcsináltam! |
Átalakítás - Ferrari F2012: Ferrari Racing Day kiadás Ezt a speciális autót ezidáig senki nem csinálta meg, egészen ezidáig... |
Beszerezni Michael Schumacher első versenyautóját 30-40 ezer forintos kiadás nélkül? Lehetséges! Elmondom hogyan. |
Ha nincs pénz drága Minichamps modellre, akkor megmutatom, hogyan lehet két autóból egy értékeset csinálni. |
Átalakítás – F2008 Schumacher tesztautó A német legenda tesztautóját sosem adták ki hivatalosan, ezért csináltam magamnak egyet. Elmesélem, hogyan. |
Ha túl drága vagy nem adták ki egy számunkra kedves F1-es modellautót, akkor itt az ideje a házi barkács módszereknek!
|
Ha nincs 30-40 ezer forint egy Looksmart F1-es Ferrari modellre, akkor jöhet a házi barkács módszer.
|