F1-es modelljeim

Átalakítások

2019. december 27. - A Gyűjtő

mclarenmp4-5_menu.jpgÁtalakítás – McLaren Mp4/5

Volt már néhány modellautó átalakításom, de most egy minden eddiginél nehezebb kihívással kerültem szembe.

ferrari126c3_menu.jpgÁtalakítás – Ferrari 126 C3

René Arnoux 1983-as Ferrari-ját még nem adták ki pilótásan, ezért csináltam egyet magamnak.

ferrarif1-86menu.jpgÁtalakítás - Ferrari F1/86

1986-os Ferrarit nem egyszerű dolog beszerezni, átalakítani pedig még kevésbé. A végeredmény viszont mindenért kárpótol.

williams_fw17_dc_menu.jpgÁtalakítás - Williams FW17

David Coulthard autója, amivel először szerzett pole pozíciót. A matricázáson túl most kereket is kellett cserélni.

ferrarif1-87_menu.jpgÁtalakítás - Ferrari F1/87

Egy Atlas gyártmányú 1987-es Ferrari. Mesélek kicsit a gyártóról, az átalakításról és, hogy mit csináltam volna másképp.

ferrari643_menu.jpgÁtalakítás – Ferrari 643

Ez a Hot Wheels Elite modell önmagában is gyönyörű, de lehet ezt még fokozni. Felmatricáztam és pilótát tettem bele.

fw16_2_menu.jpgÁtalakítás - Benetton B191

Michael Schumacher első Benettonját sosem adta ki egyik neves gyártó sem pilótásan. Én viszont megcsináltam magamnak.

f93a_menu.jpgÁtalakítás – Ferrari F93A

Az F93A-nál szinte minden rosszul alakult és minden elromlott, ami elromolhatott, de végül csak megcsináltam!

f2012frd_menu.jpgÁtalakítás - Ferrari F2012: Ferrari Racing Day kiadás

Ezt a speciális autót ezidáig senki nem csinálta meg, egészen ezidáig...

jordan191_menu.jpgÁtalakítás – Jordan 191

Beszerezni Michael Schumacher első versenyautóját 30-40 ezer forintos kiadás nélkül? Lehetséges! Elmondom hogyan.

mp4-2b_menu.jpgÁtalakítás – McLaren MP4/2B

Ha nincs pénz drága Minichamps modellre, akkor megmutatom, hogyan lehet két autóból egy értékeset csinálni.

f2008schumacher_menu.jpgÁtalakítás – F2008 Schumacher tesztautó

A német legenda tesztautóját sosem adták ki hivatalosan, ezért csináltam magamnak egyet. Elmesélem, hogyan.

fw14b_menu.jpgÁtalakítás – Williams FW14B

Ha túl drága vagy nem adták ki egy számunkra kedves F1-es modellautót, akkor itt az ideje a házi barkács módszereknek!

 

sf-15t_menu.jpgÁtalakítás - Ferrari SF15-T

Ha nincs 30-40 ezer forint egy Looksmart F1-es Ferrari modellre, akkor jöhet a házi barkács módszer.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://f1modelljeim.blog.hu/api/trackback/id/tr2915368466
süti beállítások módosítása