Egy GP Replicas Ferrari felmatricázásának és átalakításának a története. |
Valljuk be őszintén, ez a versenyautó valami eszméletlenül királyul néz ki! |
Ez már a harmadik Williams-em az 1994-es évből, de vajon miért is halmozom ezt a rossz emlékű modellt? Elmesélem! |
Az 1998-as AP01-es volt az első igazi Prost GP autó. Már csak emiatt is megérdemelte, hogy felmatricázzam. |
Niki Lauda Ferrari-jának átalakításának története. |
A film megnézése után eltökélt szándékom volt, hogy megszerzem Lauda és Hunt 1976-os autóját 1:43-as méretarányban. |
Ezúttal nem egy, hanem rögtön három matricázásnak a történetét fogom megosztani veletek egyetlen egy bejegyzésben! |
Ennek a Tyrrell-nek a története megér egy bejegyzést. |
Elmesélem a Renault R23-as felmatricázásának történetét. Megosztanék veletek pár tanácsot és trükköt. |
Egy különleges 80-as évekbeli Forma-1-es modellautó felmatricázása. |
A McLaren különleges festésű autója már önmagában is gyönyörű, de úgy voltam vele, hogy Vuse matricákkal lenne az igazi. |
Ez a gyönyörű citromsárga Lotus sem lehet teljes szponzori matricák nélkül. Ezúttal videót is nézhettek a folyamatról. |
Dráma, pech, tanulság és happy end. Ilyen volt Schumacher 1992-es Benetton B192-asának a felmatricázása. |
9 év után végre rászántam magam és bár eléggé a zsebembe kellett nyúlnom, de végre megszereztem az első Lauda-s autómat. |
Emlékszik még valaki a Zakspeed-re? A Spark gyönyörű 1:43-as méretarányú modelljét vétek lenne nem felmatricázni. |
Az utolsó Williams, amivel világbajnoki címet szereztek. Az FW19 dohányreklámokkal az igazi, ezért felmatricáztam. |
Az 1986-os gyönyörű Lotus 98T felmatricázásának a története. |
Sokak szívének kedves a Ferrari F2007-es. Szép, de felmatricázva még szebb. |
Schumi 1993-as Benettonja, amihez gyárilag mellékelnek matricákat. Viszont azokat egyáltalán nem olyan könnyű felrakni. |
1986-os Ferrarit nem egyszerű dolog beszerezni, átalakítani pedig még kevésbé. A végeredmény viszont mindenért kárpótol. |
David Coulthard autója, amivel először szerzett pole pozíciót. A matricázáson túl most kereket is kellett cserélni. |
Egy Atlas gyártmányú 1987-es Ferrari. Mesélek kicsit a gyártóról, az átalakításról és, hogy mit csináltam volna másképp. |
Schumacher utolsó bajnoki modellautója dohányreklámokkal az igazi. Íme az F2004-es felmatricázásának története. |
A Ferrari 800. F1-es nagydíján különleges mintázattal futott. Ezt csináltam meg, de nem volt egyszerű. |
Ez a Hot Wheels Elite modell önmagában is gyönyörű, de lehet ezt még fokozni. Felmatricáztam és pilótát tettem bele. |
Ismét egy Williams és ismét egy embert próbáló feladat. Elmesélem, hogyan sikerült az FW17-est átmatricázni. |
Michael Schumacher első Benettonját sosem adta ki egyik neves gyártó sem pilótásan. Én viszont megcsináltam magamnak. |
Életem egyik legnehezebb matricázásáról fogok nektek mesélni. Nehéz megcsinálni, de a végeredmény kárpótol mindenért. |
Az F93A-nál szinte minden rosszul alakult és minden elromlott, ami elromolhatott, de végül csak megcsináltam! |
Mi lehetne jobb egy felmatricázott Williams FW14-esnél? Kettő felmatricázott Williams FW14-es! |
Kalandos körülmények között jutott el hozzám ez a McLaren, amit természetesen felmatricáztam. |
Ha BAR-Honda, akkor Lucky Strike. Legalábbis, ha már a másik kettőt is felmatricáztam, akkor ez se maradjon ki a sorból. |
Egy dohányreklámos Ferrari, McLaren vagy Williams eléggé menő, de mi számít igazán kuriózumnak? Egy Prost GP-s autó! |
Ha nincs pénz drága Minichamps modellre, akkor megmutatom, hogyan lehet két autóból egy értékeset csinálni. |
Nem ez volt a legszebb munkám, de néhány jó tanáccsal szolgálhatok azoknak, akik 2003-as Ferrarit matricáznának fel. |
Elsőnek matricáztam fel egy értékes Spark-os modellt. Lássuk mi sült ki belőle. |
Sajnos néha megesik, hogy a modellautó sérülten érkezik meg. Pánikra viszont semmi ok, ilyenkor sincs minden veszve! |
Ezúttal az 1997-es Ferrari matricázási munkálatait szeretném bemutatni nektek. |
A német legenda tesztautóját sosem adták ki hivatalosan, ezért csináltam magamnak egyet. Elmesélem, hogyan. |
Embert próbáló feladat felmatricázni egy 2000-es BAR Hondát, de abszolút megéri! |
Ha túl drága vagy nem adták ki egy számunkra kedves F1-es modellautót, akkor itt az ideje a házi barkács módszereknek! |
Látszólag pofon egyszerű egy Ferrari F2001-est felmatricázni, de azért érdemes pár dolgot szem előtt tartani. |
A BAR 1999-es versenyautója igazán különleges mintázatú volt. Felmatricázni egy ilyen autót nem egyszerű. |
Pár hasznos tanács a modellautók felmatricázásához. |
A modell felmatricázása előtt, tisztában kell lennünk azzal, hogyan kell a fölösleges matricákat eltávolítani az autóról. |
Sorozatom első részében azt vesszük sorra, hogy milyen segédeszközökre lesz szükségünk, hogy sikeresen felmatricázhassuk modellautónkat. |
Hatalmas Ebay-es átverésnek indult, végül az első komolyabb modell felújításom lett belőle. |